Jste na internetu?

social Určitě jste i vy dostali tuto otázku. „Jsi na internetu?“ Nebo její modifikaci: „Jsi na facebooku?“ Už i mezi prostý lid se doneslo, že kdo dnes není na internetu, jako by nebyl vůbec. Internet dneška je komunikační médium, pomocí kterého jsme v kontaktu s lidmi, geograficky vzdálenými. No nejen sociální sítě, posílání virálních videí nebo telefonování přes net představuje dnešní internet. Stejně tak dobře to může být způsob, jak prezentovat své schopnosti a úspěchy a získávat zákazníky.



Máte doma zajímavou sbírku malých modelů autíček, chováte exotické ptáky nebo pěstujete orchideje? Svou zálibou i dosaženými úspěchy se můžete světu pochlubit pomocí vlastní internetové stránky. Mnoho lidí na to využívá stránky sociálních sítí a přitom si neuvědomují, že tak vlastně zdarma pomáhají v konkurenčním boji velikánů a pomocí reklamy dávají na svém hobby vydělat velké firmě, byť by z toho mohli mít užitek sami.

Tvorba webových stránek není triviální věc, zvláště pokud počítače nejsou vaším koníčkem. Když si dáte odborně udělat svou stránku o zálibě, jíž holdujete, máte možnost prezentovat své výsledky a komunikovat s lidmi s podobným zaměřením. Není bez zajímavosti, že často navštěvované a hojně čtené stránky plné užitečných a zajímavých informací z pěstitelské či chovatelské praxe se mohou stát zdrojem zajímavých příjmů pro svého provozovatele právě na reklamě, která se na nich zobrazuje. Když je to vaše stránka, jsou to pak vaše příjmy.

shopping

Pro takovou činnost je třeba mít oprávnění k podnikání a platit z něj daně. No široká čtenářská základna se může proměnit na zákaznickou bázi, když spolu s blogem zprovozníte i shop. Tvorba eshopu je opět záležitost odborné firmy, ale jeho provozování se může stát později vaším hlavním a výnosným povoláním. Tím dáte pojmu „být na internetu“ nový hlubší význam.

Článek vyšel v kategorii Podnikání a označen jako , . Uložte si do záložek.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *