Grafické studio

V Čechách je stále mnoho lidí zvyklých vše si udělat sami. Sami si staví dům, sami si opravují auto, sami si připravují inzeráty a reklamu. A pak to i tak vypadá. V domě se sice dá bydlet a křivé zdi zakryje omítka, na nerovný strop si zvyknou, auto jakž takž jezdí i když každou chvíli si musí pod něj zase lehnout, na inzeráty nikdo nereaguje a reklama nezabírá. A přitom závidí Němcům, jak si dobře žijí. V čem je rozdíl?



V kvalitě. Kvalita výsledného produktu je to, co odlišuje jen dobrých od nejlepších, průměrných od úspěšných. Personální inzerát přece nemůže dělat sekretářka, billboard nepřipraví asistentka obchodního ředitele. Možná rozumí svému byznysu, ale nerozumí psychologii a grafice.

Takže když se mě bývalý kolega, nyní již ve své nové firmě, ptal, jak si má připravit svou novou reklamní kampaň na podporu rozběhu firmy, jednoznačně jsem mu doporučil, ať to za něj udělá reklamní agentura, která má zkušenosti, nedělá to poprvé , tedy nedělá ani chyby a vyzná se v tom, jak reklama působí na jednotlivé druhy klientů. Reklamní agentura umí vyjednat dobré ceny za billboardy i reklamu v časopisech a také ví, jak se to dělá s letáky.

Připravit grafiku nestačí jen tak, že naházíme nějaké fotky do starého Corelu nebo nainstalujeme Gimp či ukradneme Photoshop z netu. Aby výsledek působil uceleně a hlavně pozitivně ve smyslu reklamního zadání na lidi, třeba tomu trochu i rozumět. Mít trochu grafického cítění. Na to je tu grafické studio se šikovnými a zkušenými lidmi, kteří rozumí nástrojům, které používají, rozumějí své práci a rozumí i potřebám klientů.

Dobře spolupracující grafické studio a reklamní agentura ušetří zákazníkovi nemalé peníze a zajistí přínos celé kampaně. Kromě plakátů, letáků, nebo kalendářů se na ně můžete obrátit i když potřebujete internetovou stránku nebo sadu reklamních předmětů na podporu propagace například na výstavě. Protože rozdíl, zda si to uděláte svépomocí nebo to zadáte odborníkům, je v kvalitě. A ve vašem zisku.

Článek vyšel v kategorii Podnikání, Propagace a označen jako , , , . Uložte si do záložek.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *